Reklamačný poriadok

internetovej nákupnej galérie www.dayshop.sk

Ako vyplýva zo Všeobecných obchodných podmienok, Prevádzkovateľ internetovej galérie je spoločnosť LZoom s.r.o. , ktorá je sprostredkovateľom kúpy tovaru medzi kupujúcim a predávajúcim z Ázie, a to tak, že táto spoločnosť sprostredkuje Kupujúcim nákup tovaru od Dodávateľov, t.j. objedná za kupujúceho tovar u Dodávateľa a zaplatí za tovar kúpnu cenu, prípadne tovar reklamuje.

S ohľadom na vyššie uvedené, nemožno u Prevádzkovateľa reklamovať:

a) kvalitu a akosť tovaru,

b) súlad tovaru s Slovenskými či európskymi normami a štandardmi.

 

Reklamácia dodaného tovaru (nároky zo zodpovednosti za vadu tovaru a za prípadnú škodu spôsobenú chybou tovaru) rieši Prevádzkovateľ s ázijským Dodávateľom tovaru prostredníctvom AliExpress.

U Prevádzkovateľa je možné reklamovať:

a) nedodanie tovaru,

b) oneskorenie s dodaním tovaru,

c) dodanie iného tovaru,

 

To všetko za podmienok stanovených vo Všeobecných obchodných podmienkach spoločnosti LZoom s.r.o. pre použitie internetovej galérie www.dayshop.sk.

Nedodanie tovaru je možno riešiť reklamáciou:

a) výzvou na opätovné objednanie tovaru; Prevádzkovateľ na svoje náklady objedná tovar opätovne

b) výzvou na vrátenie peňazí s uvedením čísla účtu, na ktorý majú byť peniaze vrátené

Pričom v prípade, že Kupujúcim nie je tovar doručený do 90 dní od uskutočnenia objednávky (ktorou sa rozumie doručenie výberu tovaru na internetovej nákupnej galérii prevádzkovateľa Kupujúcim prevádzkovateľovi a súčasnej úhrady sumy predstavujúce súčet odmeny za sprostredkovanie a kúpnej ceny za tovar od Dodávateľa na účet Prevádzkovateľa), môžu Kupujúci požiadať Prevádzkovateľa o vrátenie peňazí v plnej výške alebo o opätovné objednanie tovaru od Dodávateľa. Peniaze sa v takom prípade vrátia na bankový účet, ktorý za tým účelom Kupujúci oznámia. To však neplatí, ak si kupujúci neprevezme z akéhokoľvek dôvodu uloženú zásielku na pošte. 

Reklamáciu je možná podať e-mailom na: info@dayshop.sk

Reklamačný protokol  na stiahnutie:     https://www.dayshop.sk/user/documents/upload/Reklamačný protokol.odt

Prevádzkovateľ o reklamácii rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 14 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu poskytnutej služby. Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.

U oprávnených reklamácií sa prevádzkovateľ zaväzuje vrátiť peniaze na účet uvedený v reklamácii do piatich pracovných dní po vybavení reklamácie. Peniaze nemožno vrátiť v hotovosti, iba prevodom na účet.

Reklamácia je ďalej upravená vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré si prosím pozorne prečítajte.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie