Reklamačný poriadok
internetovej nákupnej galérie www.dayshop.sk
Ako vyplýva zo Všeobecných obchodných podmienok, Prevádzkovateľ internetovej galérie je spoločnosť Gordic východ, s.r.o. , ktorá je sprostredkovateľom kúpy tovaru medzi kupujúcim a predávajúcim z Ázie, a to tak, že táto spoločnosť sprostredkuje Kupujúcim nákup tovaru od Dodávateľov, t.j. objedná za kupujúceho tovar u Dodávateľa a zaplatí za tovar kúpnu cenu, prípadne tovar reklamuje.
S ohľadom na vyššie uvedené, nemožno u Prevádzkovateľa reklamovať:
a) kvalitu a akosť tovaru,
b) súlad tovaru s Slovenskými či európskymi normami a štandardmi.
Reklamácia dodaného tovaru (nároky zo zodpovednosti za vadu tovaru a za prípadnú škodu spôsobenú chybou tovaru) rieši Prevádzkovateľ s ázijským Dodávateľom tovaru prostredníctvom AliExpress.
U Prevádzkovateľa je možné reklamovať:
a) nedodanie tovaru,
b) oneskorenie s dodaním tovaru,
c) dodanie iného tovaru,
To všetko za podmienok stanovených vo Všeobecných obchodných podmienkach spoločnosti Gordic východ, s.r.o. pre použitie internetovej galérie www.dayshop.sk.
Nedodanie tovaru je možno riešiť reklamáciou:
a) výzvou na opätovné objednanie tovaru; Prevádzkovateľ na svoje náklady objedná tovar opätovne
b) výzvou na vrátenie peňazí s uvedením čísla účtu, na ktorý majú byť peniaze vrátené
Pričom v prípade, že Kupujúcim nie je tovar doručený do 90 dní od uskutočnenia objednávky (ktorou sa rozumie doručenie výberu tovaru na internetovej nákupnej galérii prevádzkovateľa Kupujúcim prevádzkovateľovi a súčasnej úhrady sumy predstavujúce súčet odmeny za sprostredkovanie a kúpnej ceny za tovar od Dodávateľa na účet Prevádzkovateľa), môžu Kupujúci požiadať Prevádzkovateľa o vrátenie peňazí v plnej výške alebo o opätovné objednanie tovaru od Dodávateľa. Peniaze sa v takom prípade vrátia na bankový účet, ktorý za tým účelom Kupujúci oznámia. To však neplatí, ak si kupujúci neprevezme z akéhokoľvek dôvodu uloženú zásielku na pošte.
Reklamáciu je možná podať e-mailom na: info@dayshop.sk
Reklamačný protokol na stiahnutie: https://www.dayshop.sk/user/documents/upload/Reklamačný protokol.odt
Prevádzkovateľ o reklamácii rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 14 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu poskytnutej služby. Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.
U oprávnených reklamácií sa prevádzkovateľ zaväzuje vrátiť peniaze na účet uvedený v reklamácii do piatich pracovných dní po vybavení reklamácie. Peniaze nemožno vrátiť v hotovosti, iba prevodom na účet.
Reklamácia je ďalej upravená vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré si prosím pozorne prečítajte.